Nye Ford Ranger ladbar hybrid

Nye Ford Ranger ladbar hybrid tilbyr det beste fra begge verdener; utslippsfrikjøring i byen med 45km elektrisk rekkevidde og 4×4 for off-road utenfor allfarvei. I tillegg har den integrasjon med FordPro som optimaliserer produktiviteten til din bedrift.

Med en kraftpakke av en drivlinje med hele 281 HK, 697 Nm, 3500 kg hengervekt og opptil 918 kg nyttelast har nye Ranger ladbar hybrid bedre ytelser enn den råeste pickupen på markedet i dag, Ranger Raptor. Samtidig er prisen lavere enn for de rimeligste Ranger-variantene i dag.

Nye Ranger ladbar hybrid lanseres med 3 år / 45 000 km service inkludert i prisen og er klar for bestilling med første leveringer våren 2025

Fra 743.000,- inkl mva

levert Narvik, Tromsø eller Finnsnes

Våre kunder elsker oss! 😊

Europas første ladbare hybrid-pickup

Leverer enestående ytelse med enda høyere effektivitet og lavere drivstoffkostnader til turer i hverdagen. Ranger ladbar hybrid kombinerer en 2,3-liters EcoBoost-motor med en batteridrevet motor på 75 kW. Et utvalg av EV-kjøremoduser betyr at du kan kjøre på bensin, batterikraft eller en kombinasjon av begge. 45km elektrisk rekkevidde. Og med kraft på 279 HK, et dreiemoment på 680 Nm og maks hengerkapasitet på opptil 3500 kg

HOLD MEG OPPDATERT
Europas første ladbare hybrid-pickup Hengerkapasitet på opptil 3500 kg

Elektrisk-rekkevidde på 45km

Dersom arbeidet tar deg inn i byen, er Ranger ladbar hybrid den perfekte pickupen til jobben. Evnen til å kjøre med null utslipp opptil 45 km gjør deg i stand til å komme frem i sentrumsområder og andre lavutslippssoner.

Ranger ladbar hybrid den perfekte pickupen til jobben. Evnen til å kjøre med null utslipp opptil 45 km gjør deg i stand til å komme frem i sentrumsområder og andre lavutslippssoner

Ranger ladbar hybrid med eget system for kjøring i terreng

Glatte bygater eller offroad-terreng: Uansett hvor du kjører, kan du finjustere innstillingene i din Ranger ladbar hybrid etter forholdene. En dreiebryter lar deg veksle mellom NORMAL, ØKO eller SPORT for vanlige veier, TAUING under sleping, GLATT for løse underlag og GJØRME/HJULSPOR eller SAND for tøffere offroad-kjøring.

Ranger ladbar hybrid med eget system for kjøring i terreng

Pro Power Ombord™

En mobil strømkilde tilgjengelig i to alternativer betyr at du kan la generatoren bli igjen hjemme og frigjøre litt lasteplass. Standardsystemet på 2,3 kW (10 A) lar deg lade opp batterier og forsyne de fleste elektriske håndverktøy med strøm. Samtidig gir tilvalget på 6,9 kW (16 A) litt mer kraft – med evnen til å forsyne tyngre utstyr med strøm, fra slipeverktøy til klimaanlegg, stormkjøkken til elektriske cross-sykle.

Pro Power Ombord kommer i to forskjellige utgaver: 2,3 kW og 6,9 kW. Stormtrak kommer som standard med 2,3 kW Pro Power Ombord. For XLT og Wildtrak er dette et tilvalg.

Pro Power Ombord™ på Ranger ladbar hybrid

0 - 100 på 9,2 sekunder: Eneste Ranger med sportsmodus

Med en kraftpakke av en drivlinje med hele 281 HK, 697 Nm, 3500 kg hengervekt og opptil 918 kg nyttelast har nye Ranger ladbar hybrid bedre ytelser enn den råeste pickupen på markedet i dag, Ranger Raptor. Samtidig er prisen lavere enn for de rimeligste Ranger-variantene i dag.
Det gjør også at den – i tillegg til kjøremodus som normal, øko, glatt og tauing som er vanlig på Ranger – også kommer med et eget kjøremodus for sport. Med dette aktivert øker pedalrespons og akselerasjon samtidig som rattresponsen blir mer direkte

Hvit pickup truck på skogkledd vei.

Elektriske-kjøremoduser

Fire kjøremoduser lar deg velge om du skal kjøre helelektrisk, med bensinkraft eller en kombinasjon av begge.

Fire kjøremoduser lar deg velge om du skal kjøre helelektrisk, med bensinkraft eller en kombinasjon av begge

Vil du vite mer om Ford Ranger ladbar hybrid?